kärlek

"Kärlek kännetecknas av en vilja att ge villkorslöst till någon eller något. Ett exempel är föräldrars kärlek mot sina (små)barn. Ett annat är den känsla som två människor känner för varandra som innehåller en både fysisk och psykisk attraktion. Att bära kärlek eller förälskelse som inte är besvarad av motparten kallas olycklig kärlek."

Wikipedia har svar på allt. När man själv undrar och söker svar, då vet wikipedia.

Att röka ur huvudet fungerade inte så bra. Hjärtat lär väl nte reagera de närmsta åren. Så jag tänker skita i att ta tag i mitt liv. Det lovar jag mig själv, här och nu. Jag ska vara den är jag är, dum och naiv. Jag tänker inte lura mig själv längre. Det är min mänskliga rättighet att vara såhär, precis som alla andra har samma rättighet.

Jag tänker inte skämmas över att hjärtat slår. Jag får bara skita i det.

Kommentarer
Postat av: Adam

En sak har vi gemensamt. Båda är naiva.

2008-09-24 @ 02:38:30
Postat av: Tobias

Synd att inte wikipedia har lösningar på saker och ting, då hade det verkligen varit en användbar sida...

2008-09-24 @ 02:46:36
URL: http://tobikei.blogspot.com
Postat av: johan gyllensten

Tobias:

Lite mycket att begära av en internetsida.

2008-09-24 @ 02:52:04
URL: http://misdirection.blogg.se/
Postat av: Andra Halvan

För att det blir sånt jävla gnäll på FH annars.

2008-09-24 @ 11:46:23
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0