inget viktigt

Men nu är det så.

Att tydligen har jag en "Myspace-lugg"

Kommentarer
Postat av: IK

Kalla mig gärna ålderdomlig, men vad i helvete är en "myspace-lugg"?

2009-05-01 @ 08:27:02
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: IK

Förövrigt funderar jag allvarligt på att dra till peking, det är en inte speciellt väl bevarad hemlighet. Frågan är bara när.

Mitt krav är att jag får mig 1-2 av er som bokstavligt talat BÄR UT ANTI FRÅN HANS RUM SÅ HAN FÖLJER MED PÅ KVÄLLEN! Jag kan förvisso bära den lille filantropen själv men nån måste ju stänga av hans dator etc. Tanken är att Geigert hjälper mig och bär medan du håller upp dörrarna, deve går före och spelar munspel till melodin "Här kommer farbror anti", stekarn stänger av antis dator, buba står utnaför porten och sjunger psykadeliska psalmer.



Vad sägs?

Han har den kvällen INGET att skylla på!

2009-05-01 @ 08:43:45
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0