Very Important Persons

Som Aner precis sa.

"Det är inte varje dag man får skjuts hem av ordningsvakten"

Och nu innan ni börjar fundera på vilka olagligheter vi sysslat med för att ordna detta så vill jag bara klargöra att det hela ligger på ett helt annat plan. Vi har helt enkelt lärt känna vakten på trappan, en trevlig skåning. Det har inte skett genom trolleri (tack o lov) utan genom diverse disskusioner av den kanske inte helt kända sporten fotboll.

Så nu var det så att det var en bil som körde förbi oss ungefär vid skvallertorget. När bilen kom fram till oss så stannade den in. Det visade sig vara just vakten, som förövrigt heter Christian. Jag sa lite skämtsamt att "ska du ge oss skjuts?"

Och resten av historien är ganska självklar.

PS. Måste ju börja ta in lite på Simon som känner varenda vakt i hela Östergötland.

Kommentarer
Postat av: Aner

hahaha... vakten såg ut som en riktigt biff.. tror inte hade vågat gå fram till honom.

2009-04-24 @ 01:52:14
Postat av: IK

Anti ringde mig och frågade hur resten av historien gick, så jag uppmanar dig att blogga om det för hans skull....

2009-04-24 @ 07:37:58
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0