allt

Dåliga jag som inte bloggar som jag ska.

Vad börjar vi med då?

*Om 48 timmar fyller jag 23.
*Jag har fått ett trollerijobb den 19:februari. Ska trolla på EDs sittning.
*Jag har nästan lärt mig Lennart Greens "top shot".
* Två nya trick, "the queens" och "collector" börjar se bra ut.
* Du får gärna komma på min födelsedagsfest på lördag. Tveka inte.
* I natt så tittade jag av någon annledning på Alien Vs predator. Fråga inte varför. Jag vet faktist inte.
* Ikväll ska jag se på något bättre, vilket inte blir svårt, bara att blunda och välja något.

Om lördagen kunde vara här så jag fick ta mig en jävel, som DV skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: IK

Du måste ju blgoga om att du gästkrönikerat hos oss!

2009-02-06 @ 07:32:44
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0