Hockey-VM

Daniel - Fan säger:
kuk sverige som inte pallar trycket
johan säger:
ja!!!
johan säger:
fy helvete
johan säger:
tur att man är medgångssupporter
Daniel - Fan säger:
haha jag ansökte om kanadensiskt medborgarskap nu efter signalen
johan säger:
men du gillar ju varken sirap eller majonäs
Daniel - Fan säger:
bara hockey
Daniel - Fan säger:
kan inte de där jävla haschtomtarna hålla käft?!
johan säger:
 jag hatar håkan södergren... och det står jag för!
Daniel - Fan säger:
bra! jag ogillar de alla tre minst lika mycket... och jihde ska vi inte prata om
Daniel - Fan säger:
Ola wenström och challe berglund fy fan
johan säger:
jävla innebandyfjant!
Daniel - Fan säger:
om han ändå sysslat med en sport
Daniel - Fan säger:
men kanada är ju för bra för sverige...de kan ju liksom skjuta pucken
johan säger:
ja... de är ju alltid starkare... de har större pungkulor liksom

Kommentarer
Postat av: IK

Varför blir alltid msnkonversationer så sanslöst djupa?

2009-05-09 @ 07:50:59
URL: http://ironinsforkampar.blogg.se/
Postat av: Adam K

Jag antyder att sverige spelar likandat i 30 år mot Kanada, de gånger de lyckats slå Kanada är efter att sverige tråkat ut dom, denna gång hann de inte ens tråka ut Kanada=) sen är dte väl så att svenskar aldrig vart i boxen dinnan dte återstår 5 minuter kvar?

2009-05-11 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0